19:09

MEREKA SEMAKIN KEJAM!!!

Wahai Yahudi Laknatullah!!!

Wahai Israel Laknatullah!!!!

Wahai Zionis Laknatullah!!

Ibu yang engkau bunuh itu adalah Ibu kami,anak kecil yang engkau bunuh itu adalah anak kecil kami,pemuda yang engkau bunuh itu adalah saudara kami..

Bumi yang engkau serang itu adalah bumi kami,di situ lahirnya ramai para anbia' yang menegakkan kalimah Allah di muka bumi.

Wahai kaum ku'far laknatullah!!

Kami tak akan berdiam diri dengan kekejaman kaum kamu terhadap saudara kami..kami tak akan membiarkan engkau terus-menerus membunuh saudara kami..kami tak akan membiarkan kamu memijak-mijak agama kami..

Kami akan bantu saudara kami..kami akan bela saudara kami..walaupun jasad ini berada jauh dari Palestin tapi hati kami ini bersama saudara kami di sana..


Ayuh sahabatku,mahasiswa yang dikasihi dan dirahmati Allah,bangkitlah kita menyuarakan bantahan kita terhadap Yahudi Laknatullah itu!!

Hancur Israel!!!Hancur Yahudi!!Hancur Zionis!!



1 comments:

bazLa' said...

yahudi tak semestinya zionis...
zionis memang seorang yahudi...

jangan benci yahudi, bencilah zionis, kerana zionis yang nak rampas Palestine..

obert (Yisrael) Aumann, seorang cendikiawan Amerika-Israel, telah menyatakan bahawa Israel mungkin tidak akan mampu untuk terus wujud dalam jangka masa yang panjang.

“Terlalu ramai Yahudi tidak faham mengapa mereka berada di sini. Jika kita tidak faham mengapa kita berada di sini, dan bahawa ini bukan Amerika atau suatu tempat untuk tinggal,kita tidak akan bertahan. Keinginan untuk hidup seperti bangsa-bangsa lain mungkin dapat bertahan untuk 50 tahun sahaja lagi, sekiranya kita masih berada di sini, ” kata pemenang Nobel Prize ekonomi tersebut sebagaimana dipetik oleh akhbar Haaretz pada 17 November 2006.

Inilah sebenarnya mengapa Israel sentiasa mendesak kepada negara-negara jiran untuk mengiktiraf kewujudannya sebagai klausa utama dalam perhubungan mereka.

http://haluanpalestin.haluan.org.my/?p=991

salaam